دانلود رایگان فیلم ۵۰ کیلو آلبالو

دانلود رایگان فیلم ۵۰ کیلو آلبالو

ژانر : - سال انتشار : محصول :

ازدواج مورگان آغاز می شود. مأموران از راه می رسند تا داماد خلافکار را در وسط عروسی بگیرند و مهمانان فرار کنند. در این بین ریختن آب آلبالو روی پیراهن دیوید باعث می شود که او و آیدا ناگهان با هم برخورد کنند و اتفاقات نامطلوبی برای آنها رخ دهد.

دانلود رایگان فیلم ۵۰ کیلو آلبالو

فیلم 50 کیلو آلبالو به کارگردانی مانی هایگی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم در ژانر کمدی رمانتیک می باشد. در این فیلم سعید سهلی، هستی مهدوی فر، پژمان جمشیدی، آزاده صمدی، افشانا بگان، فرهاد ایش، علی صادقی، مونا احمدی، امید روحانی، بهنوش بختیاری، داریوش اسدجاده، هادی کاظمی، سیامک انصاری، ویشکامانی و ویشکامانی به ایفای نقش می پردازند. مانی هگی هنرمند شده است.

بازپرس (سیامک انصاری) که یک فعال است به سوالات آنها پاسخ می دهد. آیدا برای پرهیز از این سؤالات دروغ می گوید: “ما زن و شوهر هستیم”، قبل از اینکه آنها به طور رسمی ازدواج کنند، ممتحن برای تایید ازدواج به آنها تاریخ می دهد. این کار را می کنند و روز بعد سند را باز می کنند. برای طلاق به سردفتر مراجعه می کنند اما به دلیل فوت سردفتر دریادل (داریوش اسدزاده) طلاق انجام نمی شود. از طرفی آیدا می خواهد با مانی (پژمان جمشیدی) ازدواج کند و به کانادا برود و تا 10 روز آینده این کار را انجام می دهد. آنجا به آیدا گفتند که سه ماه و ده روز بعد از طلاق می تواند ازدواج کند. آیدا و داوود تصمیم می گیرند برای آیدا کپی شناسنامه بگیرند و به این ترتیب به آبادان می روند و در آنجا شناسنامه آیدا صادر می شود. از طرفی آروشا آژدری (آزاده صمدی) دوست داوود به همان هتل محل اقامت آنها می رود و به طور اتفاقی به اتاق آیدا که دوست و کلاس آیدا است می رود و ماجرای بین داوود و آیدا را کشف می کند. انگشتر آیدا
دیوید موفق می شود یک کپی از شناسنامه آیدا بگیرد. اما در این سفر کم کم این دو علاقه مند می شوند و با بازگشت به تهران می گویند که می خواهند ازدواج کنند. زمانی که مانی پس از شنیدن این خبر خودکشی می کند و آیدا تصمیم می گیرد به خاطر مانی با او ازدواج کند و به دیوود می گوید.
مرجانی در روز عروسی آیدا متوجه شد که این خودکشی انجام شده و مانی به آیدا دروغ گفته و به داوود گفته که نمی تواند با آیدا تماس بگیرد. آنها به عروسی رسیدند و حقیقت را به آیدا گفتند، آیدا پس از شنیدن حقیقت از ازدواج با مانی خودداری کرد و تصمیم به ازدواج با داوود گرفت.

  • باکس دانلود
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • دیدگاه ها0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(